Dobrý deň !! Ako presne to ide? Deň po maratóne sme šli do Mŕtveho mora, aby sme si oddýchli, ako aj prijali všetky pamiatky, ako aj soľ. Je to jedno z najslanejších útvarov vody na Zemi (pri 32% soli oproti asi 3% soli v oceáne). Zobudil som sa skoro, ako aj na bežiacom páse, aby som sa uvoľnil.

Raňajky boli typické sviatky …
Moje najnovšie videá

Deň maratónskeho výcviku 3
Marathon Training Video Diary – Deň 3. Spustenie denníka Skontrolujte s Run Eat Opere

Viac videí

0 sekúnd po 51 sekundách

Nahor
Učenie sa z chudobného behu
03:48

Živý
00:00
08:21
00:51

Potom sa skupina nahromadila do dodávky, aby zamierila do Mŕtveho mora. Bolo to asi 1,5 hodiny jazdy od Jeruzalema.

Je to také čudné, že som sa necítil, akoby som bol z celého sveta z domu. Vyzerá to veľmi ako niektoré časti Kalifornie

Na ceste sme objavili oveľa viac o histórii Jeruzalema, ako aj o niekoľkých sporoch, ktoré sa tu odohráva už roky. Gaby náš sprievodca bol tak skvelý na to, aby odpovedal na všetky naše obavy, ako som mal tonu. Hranica medzi Jeruzalemom a Jordánskom je najlepšie s Mŕtvom morom.

Bol som skutočne nadšený, že som sa dostal do vody. Dúfal som, že z maratónu magicky uzdraví akýkoľvek druh lil tesnosti. Údajne ľudia prichádzajú z celého sveta, aby potešili minerálne vody bohaté na Mŕtve more, aby im pomohli uzdraviť.

Voda je mimoriadne vzostupná od obsahu soli. Bolo nám povedané, aby sme sa dostali k kolená, ako aj potom, ako sa len posadili, ako by nás voda držala späť. Vyzeráme hlúpo, pretože to bolo chladno, takže sme sa na chvíľu zastavili, než sme sa k nemu zaviazali.

Je to veľmi cool! Voda vás udržuje v pláne bez problémov. Prakticky sa cítil hustý.

\

\

Mŕtve more bolo úžasné. Voda bola hustá rovnako slaná. Potom, čo som vystúpil tak dobre, bol som pokrytý soľnými kryštálmi. Moja pokožka sa tiež po celý deň cítila prakticky mastná. Predpokladám, že má tiež veľa minerálov. V obchode som sa zbláznil v obchode a kúpil som si nejakú soľ z Mŕtveho mora pre svoj kúpeľ, ako aj mydlo.

Jedli sme tam obed …

Potom sme sa zamierili do Tel Avivu na večeru. Na odpočinku som našiel túto zábavnú toaletu, ako aj McDonald’s.

Musel som nahliadnuť dovnútra, ale nevidel som nič veľmi zábavné / mimo normálu od USA McDonald’s. Bol som veľmi zvedavý.

Ráno v Mŕtvom mori, západ slnka nad Stredozemným morom … To je úžasné.

Otázka: Aká je vaša fontána mládeže, ktorá vás udržiava dobre?

Verím, že moje beží rovnako ako melón.

Pošlite mi zošit

zdieľam

Neustále si ich vyberte:

10 najlepších obrázkov z Boston Marathon Weekend Day 1

Boston Marathon víkendová rekapitulácia. Zábava z Boston Marathon Expo, Food, Surface Line, Run, ako aj hotel. BAA 5K Race a stretnite sa

Beh na ostrove Marco Florida 2021

Kde bežať na ostrove Marco Island Florida. Prevádzkové návrhy na cestovanie a letné výlety na pláži. Florida Run Blog a

Balenie pre beh Disney Red Wine & Dine Half Marathon Race Weekend

Balenie pre beh Disney Red Wine a Dine Half Marathon Race Weekend. Čo si balím, aby som spustil 13,1 míľový závodLas Vegas Food a Paris Hotel Fotografie z polmaratónskeho víkendu

Las Vegas Food a Paris Hotel Fotografie z polmaratónskeho víkendu

RNR Las Vegas Half Marathon Cestovné tipy. Čo jesť obrázky hotelov v Paríži, ako aj tie najlepšie jedlo a koktaily. rýchly trik

cestovné návrhy, ako aj príbehy zo dovolenky v San Franciscu

Cestovné návrhy zo San Francisca. Cestovné priznania z môjho letného úteku, ako aj preferované miesta v San Franciscu California

Guacamole hack

Veľmi rýchly aj jednoduchý recept na guacamole. Vyskúšajte tento rýchly guacamole hack pre chutné aj reštauráciu Vysoko kvalitné guacamole s O.